طرح سلامت بانوان در دستگاه های اجرایی در اولویت قرا گیرد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

اسحاقی/فرهنگ و ارشاد اردبیل

مدیرکل ارشاد اردبیل:

طرح سلامت بانوان در دستگاه‌های اجرایی در اولویت قرا گیرد

ارتاویل نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: طرح بررسی شاخص ها و ارتقای سلامت جامعه بانوان و زنان به ویژه کارکنان زن در استان اردبیل به عنوان یک اولویت مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، سید ناصر اسحاقی ظهر امروز در جلسه کمیته امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی فضای خوبی برای فعالیت بانوان در حوزه های مختلف فراهم آمده و بیشتر از این نیز تلاش . کوشش  بر این است تا فضا پر رنگ تر محیا شده و توانمندی این قشر در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

اسحاقی با بیان اینکه وضعیت جسمی و روحی دختران در حوزه های مختلف باید ارتقا یافته و در تعالی آن ها به عنوان مادران آینده نباید کوتاهیصورت بگیرد افزود: آموزش های پیش از ازدواج و همچنین تأکید بر توانمند سازی بانوان در شرف ازدواج جز الزاماتی است که مورد غفلت قرار گرقته است.

وی نظام اجتماعی و خانواگی ایرانیان را به شکل سنتی برگرفته از زنجیره اعتقادات و ارزش های دینی و عبادی بیان کرد وگفت: در چنین زنجیره و مستحکم جای هیچ ضربه و خدشه به نظام اجتماعی و در بعد فرهنگی وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل پیکان هدف گرفته دشمن را در مقطع کنونی نظام خانواده و تلاش برای فرپاشی این نظام مستحکم با بنیه های اعتقادی اعلام کرد و افزود: دشمنان شاید به اندازه ای که در حوزه تزلزل نظام خانوده تلاش و برنامه ریزی کرده اند و در هیچ حوزه ای چنین حیله و ترفندی را به کار نبرده اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اربیل تصریح کرد: راه اندازی 100 ها شبکه ماهواره ای، کانال های مستهجن سایت ها و شبکه های اجتماعی در همین راستا با هدف تزلزل نظام خانواده انجام شده و امروز این جامعه متزلزل در صورت بی توجهی در آستانه نابودی و شکست نافرجام است که بهتر است همه به هوش باشیم و اجازه ندهیم در این بخش دشمن بیشتر از این سرمایه گذاری کرده و نسل آینده را نسبت به اعتقادات دینی بی تفاوت و بی اهمیت کند.

انتهای پیام/ ب

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 20:19 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 114889
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1